Followers

Saturday, December 19, 2015

aku



December is my month.
Happy birthday me..
Thanks for those who try so hard to feel it with me. Sangat-sangat berterima kasih. Walaupun terpaksa tunggu sampai Aku habis kerja. Terpaksala bagi hadiah jumpa tepi jalan je. Pass dekat housemate. The real fact is thank youuuuuu!

I'm sorry guys. Give me sikit je masa untuk betulkan balik kusut-masai created before. Admit, kerja pukul 8.30 sampai 5 but pukul 9 baru ada kat rumah. Sabtu Aku sebat jugak kerja, sepatutnya sampai pukul 1, Aku rembat sampai pukul 6 ptg. Sorry babes, soon when everything dah susun cantik, we will get our moment.

Anyway still wanna thanks for the cake, dinner treats, scarf, cookies and short trip. And that's why I said Allah love me. Dia ambik satu tapi Dia kekalkan yang lain and siap tambah lagi.

Nothing much, just I hope everything going smooth after this. And slowly I will try to figure and count back all the things given with bless. Ooo Allah, I owe you much. Sometime I forgot You but You still love and care me.

I remembered someone told me.

"Orang yang hebat itu orang yang mengaku salah walaupun timbang taranya masih di langit"

Maksudnya mungkin orang pandang kau teruk, buruk bodoh, jadi kau biar dan benarkan kata mereka, sebab kau tahu the truth is, yang dekat Atas je tahu Dan nampak setiap satu persatu puzzle dalam hidup kau.

Aku dah lali, mungkin dah kebas.
Bila terpusing cerita belakang dalam journey for this 28, ade sikit rase sedu tapi aku cepat-cepat lari balik dalam track. #hahaha.

Just dont regret too much, because all of that things jadikan Aku manusia yang lebih kuat. Keep positive and keep walk.

And I really really know if there's any person who are remember and miss me even we'll never be apart, and maybe never see again. But I know deep inside their heart, they miss me and even ingat pada aku. I know it well. And yes I miss it back. Just i'm learn ada benda yang kita patut simpan dalam hati sendiri.

"Aku tahu dia rindu Aku. Dan Aku tahu, dia tahu yang Aku tahu dia rindu Aku".

"Dia tahu aku rindu dia. Dan Aku tahu dia tahu aku rindu dia".

#haaaamatinakhadamhahaha!

Hey alls. Just these.

If you see ocean and even nature, there you go, my heart will there and i'm always be with you in your heart..


"The waves of the sea, and the fresh of the green nature help me get back to me, and I'm always be there just close your eyes and take a deep breath. I'm always be with."


No comments: