Followers

Sunday, December 20, 2015

10 years.

After 10 years.

18.12.2005 - jejak kaki dekat UiTM Jengka.

Mak abah dan pakmat yang tolong hantar.
Sampai dekat dewan pendaftaran abah suruh masuk. Mak nak teman, abah tak bagi.

After daftar. Dapat kunci bilik. Sampai kat kereta nak masuk, abah tanya kenapa nak masuk. Abah suruh angkat barang and cari mana hostel. Abah kate aku dah besar kena berdikari.

Muka mak dah keruh. Tapi tak boleh nak buat apa. Abah kan veto. Air mata dah kat tekak tapi nak menangis depan abah.
Matilanakkk oiii.

Lepas salam semua, aku angkat beg dengan baldi segala. Penuh Kiri kanan dah macam truck barang aku rasa berjalan la terkedek2, tah sapa sapa aku tanya.

First sem, nothing much everything's smooth je.  So memories.

Rupanya dah 10 tahun.
This girls apart of them who are always be with.

Senah,Siti, Zetty, Ain, Junior and Fuzzy....
They are apart if my awesome people..

Love you guys, may Allah always protect our relationship. Indeed.


No comments: